اگر قصد شرکت در آزمون های استخدامی برای شغل بازاریابی را دارید، در این بخش نمونه سوالات این درس به صورت رایگان به همراه پاسخنامه برای دانلود قرار گرفته است، همچنین در ادامه چند مورد از سوالات این فایل جهت آشنایی با فایل آمده است
لینک دانلود: دانلود رایگان سوالات استخدامی بازاریابی
یک فایل PDF در 36 صفحه شامل نمونه سوالات بازاریابی به همراه پاسخ تشریحی، جهت آشنایی بیشتر با این فایل، بخشی از سوالات این فایل در ادامه آمده است
سوالات استخدامی بیشتر
لینک دانلود: دانلود سوالات استخدامی مرتبط
بخشی از سوالات فایل
کدام گزینه در رابطه با قیمت گذاری در شرایط رقابت کامل صحیح است؟
خریدار به تنهایی تواند می بر قیمت فروش کالا تأثیر بگذارد .
فروشنده به تنهایی تواند می بر قیمت فروش جاری تأثیر بگذارد .
فروشنده می تواند برای کالایی که عرضه میکند قیمتی بالاتر از قیمت جاری مطالبه کند .
هیچ یک از خریداران و فروشندگان به تنهایی قادر نیستند بر قیمتهای فروش جاری تأثیر بگذارند
عمل دامپینگ از کدام نوع سیاست قیمت گذاری تبعیت می کند؟
تثبیتی
فریب دهنده
طلبانه فرصت
تنبیهی و تخریبی
خلق ارزش افزوده برای مشتری به چه معنا است
ارائه سود بالاتر به مشتری
دادن تخفیف در خدمات
دادن خدماتی فراتر از انتظار مشتری
اعطای خدمات سودآورتر برای بانک به مشتری
چه شرطی در روش قیمت گذاری بر اساس منحنی تجربه حاکم نیست؟
تورم شدید اقتصادی وجود نداشته باشد .
شما باید از نظر تجربه پیشاپیش رقبا باشید .
مشتریان باید نسبت به قیمت محصول حساس باش .دن
افزایش تولید باید به پایین آمدن زیاد هزینههای تولید منجر شود
من یک بازرگانم و ابزاری برای پرداخت وجوه کالای خریداری شده می خواهم این جملـه در بازاریـابی معـرف چیست؟
تقاضای مشتری
خواسته مشتری
نیاز مشتری
مبادله مشتری
رشد آهسته، سودآوری نزولی و تعداد رقبای زیاد از یها ویژگی کدام یـک از مراحـل دوره عمـر یـک خـدمت محسوب می شوند؟
بلوغ
معرفی
رشد
زوال
مجموعه باورهای مشتریان نسبت به یک بانک و تصویر ذهنی آنها از نام بانک را چه می نامند؟
ارزش اسمی بانک
تبلیغات شفاهی بانک
برند بانک
کیفیت خدمات بانک
مهم ترین مزیت رائیه خدمات الکترونیکی به مشتریان از نگاه بانک ها کدام است؟
کوتاهشدن صف
افزایش سرعت
رقابت با رقبا
کاهش هزینه
اندازه هر بازاری به تعداد ........... بستگی دارد
عمده فروشان
خرده فروشان
رقبا
خریداران
کدام یک از گزینه های زیر از عوامل اصلی تقسیم بندی بازار بانکی به شمار نمی رود؟
رفتار
جمعیت
اقتصاد
تکنولوژی